Imma new :)

Hai, saya baru je buat blog. Tapi saya buat blog kali ni taknak cakap identiti saya. Saya taknak orang tahu sape saya. Sebab saya rasa lagi selesa macam ni. Barulah takde orang kutuk and cakap macam-macam pasal kan. So, saya harap dalam blog ni orang dapat terima saya dengan seadanya . Hehe :)


And yang korang boleh tahu adalah umur saya. 13 tahun and 14 to be lah kan. Beberapa hari je lagi. Tu je yang saya boleh cakap pasal saya sebab saya rasa korang tak perlu tahu lebih2 pasal saya. Saya berasal dari mana pun tak boleh cakap sebab saya rasa benda tu tak penting pun. As long as we're Malaysian. Kan ?


Blog saya pun belum diedit lagi. belum buat pape. Saya baru tukar template je. And saya nak mintak tolong kawan saya buatkan header untuk saya. Nanti saya akan buat fanpage untuk blog saya supaya lebih ramai yang kenal blog saya. Saya tahu biasanya blogger yang cantik mesti dapat ramai followers. Tapi saya tak kisah walaupun saya tak letak gambar sebab saya rasa lebih selesa macam ni.


And, orang akan terima kita bukan sebab rupa ke apa ke. Tapi sebab penulisan kita yang baik and menarik. Saya buat blog ni bukannya nak kejar famous or apa-apa. Saya saje je nak share kalau ada benda-benda berguna yang dapat korang manfaatkan and buat petunjuk buat korang.


So saya harap semua orang dapat terima saya . Bye, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment