Done edit! Hehe :)

Hai, new post again for today. Saya baru je siap edit blog ni. Saya malas nak letak background sebab taknak nampak serabut so saya buat macam ni. Letak background bagi setiap entry. Nampak lebih kemas sebenarnya. Kan sedap mata memandang, hihi. Takdelah nampak cam serabut dengan macam-macam widget apa-apa ke. Saya tak suka blog yang ada falling falling tu.


Nak baca pun susah. Rasa nak kutip je satu2 benda yang turun-turun tu. Tapi memanglah walaupun saya kutip sampai macam mana pun takkan hilang tapi benda tu sangat annoying. Panggil je saya Miss S. Hehe, blog ni saya share dengan kawan saya. Nama dia Miss A. K, nanti setiap akhir entry akan tulis lah Miss S ke Miss A. Hehe memang agak pening tapi kitorang sebab taknak orang tahu.


Oh ya, simple kan blog saya ? Saya edit sikit-sikit je. Taknak blog jadi berat nanti. kalau orang bukak loading punyalah lama nanti readers akan mudah tutup tab and tinggalkan blog ni. Saya belum buat lagi fanpage dekat facebook. InsyaAllah saya akan buat hari ni jugak. Sebab blog kalau tak dipromote macam mana orang nak tahu yang blog kita ni wujud kan ? Saya tak tahu lagi nak letak nama apa and blablabla.


Saya dengan Miss A akan bincang dulu pasal benda tu and mungkin akan siapkan benda tu hari ni jugak. Sebab kitorang taknak lengah-lengahkan benda ni. 



Saya undur diri dulu , bye assalamualaikum :)

Lots of love, Miss S

No comments:

Post a Comment